woensdag 9 februari 2011

A star wil be growing praudly present: Jet!

Hallo Erick-Jan

Wat was het gisteren toch weer een leerzame en voldane dag en om dan van alle kanten de complimenten te horen te krijgen van de deelnemers maakt je weer trots. Je weet dan waar je het voor doet, plezier en het overdragen van kennis.

We moeten er  mee doorgaan want als je de reacties hoort  van de deelnemers is er no way back.

Zoals afgesproken ben ik vanmorgen met Jet de lintjes weg wezen halen en  heb haar ook een snuffelstage gegeven lekker rustig en zonder druk.

Ik ben zo trots als een baasje met zeven ......

Ze werkte het spoor uit vanaf de beukenbomen aan de rechterkant. (Dat was dus niet het makkelijkste spoor, EJ)


lastig beginpunt.

Eerst de aanschotplaats laten zien en ruiken. Nadat ze dit zeer aandachtig gedaan had ging ze gelijk de goede kant op en met passie aan het werk. Wat een mooi gezicht en als ze het spoor bijster was dan werd ze wat onrustiger. Vond ze het weer dan werd ze gelijk weer rustig en liep heel rustig het spoor uit.

Man wat was dat een mooi gezicht toen ze het vel gevonden had.




Tada, deze is van mij en zo ...gaan er nog vele volgen!
Natuurlijk beloond en een breuk (dennetak) aangedaan.

Wat heb ik genoten.

Groetjes Gert

1 opmerking:

  1. Hans zegt:

    Zoals ik al eerder gezegd had een belofte voor de toekomst.
    Mooi te lezen dat het er al zo jong in zit. Genoten van het verhaaltje.
    Het was echt smullen.

    Hans/Murdock

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw reactie deze wordt bijzonder gewaardeerd!